Tags

, , , ,

Prin prezenta, subsemnata Eu, declar pe propria raspundere si in deplinatatea facultatilor mintale (aproape) ca era sa ma marit! Cu un El! Si am vrut sa-l cer si de barbat, dar mi s-a soptit ca n-am nici o sansa. Eh, asta este! Just my luck!

In schimb am devorat fiecare acord, fiecare sunet, fiecare piesa si fiecare vis transmis aseara!

Sa va explic:

In data de 09.08.2011 (anul curent adica), in locatia numita El Primer Comandante (in Bucuresti, str. Sf. Stefan nr. 13 cu noroc) a avut loc nemaintamplatul concert Dragos Boeru! Nu stiu daca ati avut vreodata ocazia sa il ascultati live! Dar daca n-ati facut-o pana acum, aproape ca ati trait degeaba. Luati atitudine deci! De cand sunt eu n-am auzit o interpretare mai buna a pieselor lui Vali Sterian sau Tudor Gheorghe. Sa nu mai zic de piesele proprii!

Public… ceva mai putin decat la Folk You, bautura… cine, ce a dorit si mai ales MUZICA! Ce mai mult de-atat iti poti dori intr-o seara de marti cand stii ca ziua de miercuri va fi un calvar anyway? Eventual sa… nu, cred ca atat!

Multumesc stimabilului pentru o seara…. orgasmica (cine ma cunoaste stie foarte bine ca nu e deloc xxx ceea ce tocmai am scris, e doar termenul meu de comparatie)

P.S. Uite de asta mor eu pe tara in care traim, ajunge Puya la Folk You in detrimentul unor valori ca cea mai sus mentionata!

P.P.S. Da Dragos, ai Olandezul Zburator pe youtube, dar amintindu-mi reactia ta la auzul cuvantului internet, nu ma mir ca nu stiai… si nici ca ai uitat sa mai scrii pe propriul blog!🙂