Tags

, , , , ,

Sa beau, sa cant, sa mor, sa plang, sa rad, sa vreau, sa stiu, sa uit, sa strig, sa tac, sa aud, sa ascult, sa iubesc, , sa distrug, sa urasc, sa am, sa dau, sa primesc, sa dor, sa alin, sa curg, sa sufar, sa fac, sa creez, sa vorbesc, sa scriu, sa nasc, sa renasc, sa sun, sa raspund, sa traiesc, SA FIU VIU! Folk You!

Cam prin asta am trecut eu la Folk You!Florian Pittis 2011. Scriu acest post doar pentru ca am promis, desi febra Folk You s-a stins deja. Orice ar spune gurile rele/sau bune dar indignate, a fost un spectacol. Nu m-am dus acolo pentru Puya, Guess Who sau Holograf. Fiecare artist sau “artist” care a urcat pe scena aceea a lasat ceva in urma. Unii au lasat zambete, altii lacrimi iar altii sticle (pline cu nisip unele). Fiecare minut al festivalului a avut farmecul sau aparte. Fiecare spectator a putut trai pentru 4 zile asa cum si-a dorit, in muzica, prin muzica, in folk, prin folk, in hip-hop, prin hip-hop, sau printre stele alaturi de Motu Pittis!

Nu am dreptul sa judec pe nimeni! Nici organizatorul care si-a dat cu firma in cap, nici personaje precum Puya ca a avut nesimtirea care a avut-o, nici publicul care si-a aruncat cu manie ce a apucat in propriul bun simt. Despre public, pentru ca din el am facut si eu parte, pot sa spun un lucru in plus. RUSINE! Si nu doar pentru aruncatul nesimtit, cat mai ales pentru nesimtirea de a sta cu curu in nisip in timpul inregistrarilor si imaginilor cu Florian Pittis, Vali Sterian, Tatiana Stepa s.a. care meritau sa va ridicati in picioare.

Pozele o sa le impart in 2-3 postari pentru ca sunt multe. Voi incerca de asemenea sa dau link catre fiecare artist

P.S. Nici Taxi nu canta folk, dar vreau sa mentionez Drama in Vama, piesa pe care o gasiti pe youtube si pe care o veti gasi probabil curand si pe acest blog. Si da, am una din cele 500 de foi cu textul piesei si semnata Taxi (frumos gest).

P.P.S. Pentru cine nu cunoaste, in ordinea numerelor de pe tricou: Magda Puskas, Vali Moldovan, Alina Manole, Maria Gheorghiu, Poesis, Mircea Baniciu, Tudor Gheorghe, Mircea Vintila, Andrei Paunescu, Maya, Ducu Bertzi si Vama