Tags

, ,

“As vrea sa fiu o stea cazatoare! Sa am o viata scurta dar stralucitoare”

Eram atat de mica in ziua in care am auzit vorbele astea… Mi-au trebuit multi ani sa imi dau seama cate valente are. Dar atunci sunau frumos si le-am tinut minte. Si nu cred ca le voi uita vreodata.

OMUL care mi le-a spus e persoana cea mai deosebita alaturi de care am avut sansa sa “cresc”, la propriu si la figurat.

OMUL care a spus aceste vorbe, este fiinta cea mai calda pe care o cunosc. Este lumina pentru cei in viata carora intra, chiar daca el o face atat de natural si nu stie.

OMUL care a spus aceste vorbe este cam departe… azi… tocmai azi.

Vreau doar sa stie ca il iubesc, ca ii multumesc si ca il astept. Mi-e tare, tare dor de el.

La Multi Ani Cipri!

P.S. Piesa este pentru ca iti place si pentru ca ti se potriveste. Bine, recunosc, imi place si mie!