Tags

,

Da, Bucurestiul e la fel cum l-am lasat. Doar eu sunt alta!

Recenzii si articole despre Folk You! Florian Pittis sunt deja destule, chiar daca unele sunt facute doar dupa transmisiile tv, ele exista. Inca nu m-am decis daca sa va spun ceva despre ce a fost acolo sau nu. Vama… e Vama, zica gurile rele ce or vrea, mie imi place, chiar daca n-am scapat de pitzi si fitze de tot, dar sunt clar mai putine acolo decat aici.

Am lasat o urma pe nisipul Vamii ce s-a sters cu primul val. Am lasat in urma un ciob din mine, tocmai acolo unde credeam ca ma voi reintregi… (stiu, nu ati inteles nimic, dar va jur ca eu inteleg ce am vrut sa spun).

Voi reveni cu poze facute cu un aparat mai bun decat al meu, dar nu toate pozele postate vor fi facute de mine. Adica am folosit mai multe persoane acelasi aparat foto, daca aveti impresia ca cineva mai stie care poza de cine a fost facuta, va inselati amarnic ( si nu pentru ca am fi baut noi prea mult, ci doar pentru ca sunt foarte multe poze, asta o spun in cazul in care citeste mama).

Motule mi-e dor…🙂