Am sa ma inec azi in versurile unei carti. Am sa ma scufund in muzica data la maxim, fara sa imi pese de nimeni si de nimic. Am sa ma ascund in mine, pentru ca deja ti-am aratat prea multe. Am sa imi ucid degetele pe corzile chitarii.

Daca pe lume exista iubire, am sa o port in mine mereu.

Daca pe lume exista vise, am sa le indeplinesc pe rand, si cele ramase neindeplinite am sa le strivesc rand pe rand ca sa imi acopar esecul.

Daca am renunta la orgolii, am invata ca iubirea nu ne poate distruge.

Daca am renunta la mandrie, am stii ca sentimentele sunt acolo pentru a ne ajuta sa mergem mai departe.

Daca nu am fi atat de materialisti, am stii ca sarea e mai dulce atunci cand presarata cu drag.

Daca am stii sa ascultam, am auzi un cantec in caderea frunzei in toamna vesnica.

Daca am stii sa privim, am vedea un curcubeu reflectat din cimitirul sufletelor noastre.

Daca am renunta la rautate, am vedea rasaritul din zambetul inocent al copilariei.

Daca am renunta la masti, am vedea frumusetea de dincolo de noi, de lume.

Daca am renunta la a lupta cu morile de vant, am simti adierea vantului ce ne poarta in directia dorita.

Am sa ma cufund in muzica, fum de tigara si cafea dulce. Sunt prea multi de daca, iar eu sunt prea obosita sa lupt cu ei!