Tags

,

Ce-si doresc femeile si ce-si doresc barbatii? Ce subiect mi-am gasit si eu🙂 Poi hai sa vedem:

Ce-si doresc femeile: habar nu am/au, se schimba ca vremea in functie de ce pitici sunt activi la o anumita data intr-un anumit moment. Dar in general vor asa:

1. Respect! Daca nu esti in stare sa respecti un om, nu te astepta sa fii respectat. Da, stiu, toti misoginii vor spune ca e vorba de femei, nu de oameni, dar aceste mici rautati le discutam fata in fata daca vreti, sa va pot scoate si ochii😛.

2. Stabilitate- si asta de mai multe feluri, financiara, emotionala, psihica, etc. Stabilitate!

3. Normalitate! Da, stiu, normalitatea mea nu e aceeasi cu normalitatea ta sau a celui de langa tine. Stiu cat de relativ e termenul, dar daca ajungi sa intelegi ce inseamna normalitatea ei, te vei descurca cu siguranta.

Se zice prin popor ca o femeie tre’ sa fie doamna in societate, femeie in casa si cu**a in pat. Ok, perfect de acord. Cred ca 90% dintre femei pot face asta. In fond si la urma urmei nici nu e chiar asa de greu. Dar trebuie sa aveti in vedere si faptul ca, in ziua de azi, multe dintre ele au urcat pe scara sociala. Au un job bun sau foarte bun, care chiar daca le ocupa 70% din timp, le da o satisfactie. Au aparut, asa cum poate nu va asteptati, femeile puternice. Bai nene, daca ai “norocul” sa dai peste o astfel de femeie si nu o iei la fuga din primele momente, te “inhami” ca tu esti mare si tare si poti, ulterior, cand o iei la fuga, macar ai tupeul, bunul simt si responsabilitatea de a recunoaste ca nu ii faci fata, ca te sperie gandul ca e mai buna ca tine, te sperie constientizarea faptului ca desi tu esti “capul”, ea e “gatul” . Nu fugi ca un las fara nici un fel de explicatie, ca mai tare te faci de ras.

Ce-si doresc barbatii: habar nu am/au (predictibil raspunsul?🙂. Desi poate nu la fel de schimbatori ca si consoartele lor, nici ei nu prea au habar pe ce lume traiesc si unde ar trebui sa le stea picioarele. Si totusi:

1. Copilarie vesnica: va place sa recunoasteti sau nu, barbatii vor sa fie copii si la 80 de ani.

2. Rochia mamicii: si daca nu e rochia mamicii e musai sa gaseasca rochia unei femei care sa-i spele, sa-i calce si sa-i hraneasca la fel de bine, daca nu chiar mai bine, decat o facea mamica lui.

3. Sex, sex, sex: nu conteaza ce/cand/cu cine si ce/pe cine distruge prin escapada lui, daca e satisfacut din acest punct de vedere (mai exista situatia ideala cand pe langa satisfacerea sexuala femeia mai poate sa-l si intretina) nimeni si nimic (aproape) nu mai conteaza.

Later Edit: De ieri pana azi am fost acuzata de mai multe persoane de feminism, plina de prejudecati si alte alea. Normal ca nimeni nu a avut curajul sa o spuna deschis aici, ci mi-au spus in particular. Ca sa dau totusi dreptul la replica, iata cateva comentarii:

El vrea: respect, autonomie, diversitate!

Nicio femeie nu-i genială. Femeile aparţin sexului decorativ. N-au nimic de spus, dar acest nimic îl spun într-un mod fermecător.
 Femeile sunt creaturi menite să fie iubite, nu înţelese.
 Dumnezeu nu are motive să fie misogin, este întotdeauna singur.
 Odată l-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea o femeie şi el mi-a dat o palmă peste ceafă. Aşa am înţeles că bătaia şi femeia sunt rupte din rai.

Semneaza “Simplastul”

Bine, faptul ca sariti toti, nu-mi indica decat faptul ca va simtiti atacati?!