Tags

, , , , , ,

Bine v-am regasit! Cred! Sper!

Mica mea aventura a luat sfarsit! Gata, trag cortina… Nu, nu! Nu va speriati, sau nu va bucurati (dupa caz), e vorba doar de micul meu concediu😉

Desi vroiam pur si simplu sa inchid ochii si sa pun degetul pe harta si acolo sa ajung, am avut totusi o jumatate de plan… Am fost la Iron Maiden. Am revazut Mariselul si Belisul, am ratat salina de la Turda (promit sa recuperez). Cel mai important insa mi-am indeplinit un vis (adica unul dintre visele la care pot da share). Am vazut Sighisoara. Imi vine sa urlu in gura mare, sa ma mut acolo in cetate (am vazut o pensiune de vanzare, daca sunt doritori de invistetii anuntati-ma, voi investiti, eu ma ocup de profit:P). AM VAZUT SIGHISOARA!!! Am reusit sa vad si Branul. Mirific de asemenea! Am vazut si tara noastra prin ochii unui strain ajuns aici pentru intaia data. Interesanta experienta si interesante parerile sale despre ce a vazut. Pacat ca timpul nu a avut suficienta rabdare.  Am revazut si Colibita. Inca o experienta unica cu velierul pe lac. Poate cel mai important pentru acest blog insa, m-am intors cu poze! Multe poze! O sa va plictisiti pana vi le arat pe toate! Multumesc pe aceasta cale celor care au avut rabdarea sa astepte dupa mine pana am gasit unghiurile care sa imi placa, lumina care sa imi convina si etc. Le multumesc si celor care nu au avut aceasta rabdare🙂

Va las cu o piesa ce-mi va aminti multa vreme de-acum incolo de acest concediu( si le multumesc celor care mi-au facut placerea de a o asculta live). Cu pozele revin dupa ce reusesc sa le sortez/aleg/vad etc.