Tags

Cineva m-a intrebat aseara daca si scriu pe blogul meu sau am doar poze. Am raspuns cu “doar poze si muzica”. Mi s-a spus ca “ar trebui, e pacat”. Ei bine, here I am. Habar nu am cu ce sa incep si stiu ca prietenii mei care nu vorbesc Romana ma vor acuza ca nu scriu in engleza, probabil curand voi ajunge sa o fac si pe asta una.

Pentru cei care ma cunosc, aceasta categorie “Me” nu va fi o surpriza prea mare (cred), dar pentru ca tot m-am apucat si de scris, curand voi avea o surpriza pentru toata lumea.

Asadar, pentru o prima postare, probabil ar trebui sa ma prezint, dar nu sunt genul de persoana care sa faca asta, nu as sti ce sa spun despre mine, din cauza ca sunt prea multe de spus, sau prea putine? ! Sunt un om oarecare, Clujeanca, forever, mandra ca sunt ardeleanca, careia ii plac pozele si fotografia, desi nu sunt experta, nu ma dau profesionista si folosesc doar un amarat de FX10 entry level, muzica (da, folkul, dar gusturile nu se discuta!) si viata as mai adauga, desi la acest aspect nu sunt foarte sigura. De-a lungul vremii am ras, am plans, am suferit si m-am bucurat asa cum am stiut eu mai bine. Asadar nimic iesit din comun la pesoana mea, povestea mea este aceeasi cu povesta catorva milioane de oameni. Si ca sa-i raspund lui Radu la intrebarea “what makes you special?”, o sa-i spun doar atat “the way I am”:)

Va las cu un citat peste care am dat acum cateva zile:

Lucrurile pe care le-am dorit eu, nu le-am putut obtine niciodata cerandu-le sau luptandu-ma pentru ele. Cum poti sa lupti pentru tandrete? Sau pentru duiosie? Cel mult poti sa le astepti.
Octavian Paler – Citate Dorinta

Sa va fie ziua asa cum va doriti!:)